Sfaturi-pentru-amenajarea-biroului-pentru-a-fi-mai-productiv.jpg

Productivitatea la birou este una dintre provocarile fiecarui angajat. Pentru a obtine o performanta acceptabila, este necesar sa urmam cateva sfaturi de productivitate care ne ajuta sa evitam distragerile si sa lucram la capacitate maxima.

Factorii care determina productivitatea angajatilor pot avea origini diferite. Pe de o parte, exista factorii intrinseci (acei factori care tin de trasaturile personale). Desigur, exista oameni care sunt mai agili decat altii in functie de abilitatile lor, capacitatea de concentrare si starea lor mentala. Pe de alta parte, exista factori extrinseci sau de mediu, care au legatura cu mediul si locul de munca, pe langa motivatia primita.

In acest articol vrem sa ne concentram asupra acestor elemente si sa iti oferim cateva idei cheie pentru a-ti amenaja biroul ca sa devii mai productiv.

Asigura-te ca totul este functional!

Daca vrei sa fii cat mai productiv la birou, asigura-te prima data ca planul electric este bine pus la punct. Incearca sa pozitionezi strategic prizele si celelalte echipamente, astfel incat sa eviti sumedenia de cabluri incalcite.

De asemenea, asigura-te ca toate gadgeturile de care ai nevoie functioneaza perfect si ca nu au nevoie de reparatii, deoarece un laptop sau un computer cu probleme iti va da mereu batai de cap si te va incetini din ceea ce ai de facut.

Scapa de aglomeratie

Incearca sa scapi de hartiile de care nu mai ai nevoie, de brosurile de la proiectele mai vechi sau de biletele care nu mai sunt valabile. Toate aceste lucruri iti incarca biroul si iti dau batai de cap, mai ales atunci cand trebuie sa cauti un anumit dosar sau un document prin tot haosul de pe masa de lucru.
Profita de tehnologie si pastreaza toate documentele intr-un format digital, in fisiere ordonate, astfel incat sa gasesti totul mult mai usor. In schimb, in cazul dosarelor importante, iti recomandam sa le ordonezi si sa le pozitionezi mai departe de locul principal de lucru.

Decoreaza-ti biroul cu plante

Cativa cercetatori britanici au dovedit ca angajatii care lucreaza in birouri cu plante naturale sunt mult mai multumiti de munca lor, si chiar sunt mai energici si optimisti. Calitatea aerului este mult mai buna intr-un spatiu in care se afla plante, iar in urma studiilor s-a ajuns la concluzia ca un mediu de lucru conectat cu natura ii poate ajuta pe angajati sa devina mai productivi cu 15%.

Printre plantele pe care le poti folosi pentru a-ti decora biroul se numara ficusul, bonsaiul, feriga, aloe vera si begoniile, care aduc mereu un plus de culoare.

Investeste in spatiul in care lucrezi

Atunci cand petreci foarte mult timp la birou, incepi sa iti dai seama ce lucruri te deranjeaza si iti incurca activitatea, asa ca in astfel de situatii este recomandat sa faci cateva investitii. Poti incepe prin cumpararea unui scaun confortabil, care sa iti mentina coloana vertebrala intr-o pozitie corecta.

Pe lista de achizitii pentru birou poti include si un mouse nou, o tastatura performanta sau un laptop mai rapid. Daca nu iti permiti o asemenea investitie, poti discuta cu cei din compania pentru care lucrezi, pentru a imparti costurile.

Personalizeaza-ti biroul cu diverse accesorii

Tine cont ca biroul tau este locul unde petreci foarte mult ore la serviciu, de aceea , cel mai logic lucru este sa il personalizezi in asa fel incat sa iti aduca echilibrul de care ai nevoie.

Atunci cand esti stresat sau ai o zi nu tocmai buna, cel mai bine este sa ne deconectam putin din rutina. Este indicat sa ne personalizam biroul cu fotografii cu familia sau din vacanta pentru a ne stimula motivatia si starea de optimism.
Putem incerca sa gasim un loc unui suvenir care sa ne aduca aminte de un anumit moment frumos petrecut in compania celor dragi.

Marea majoritate dintre noi, savuram cafeaua la birou in compania celorlalti colegi, prin urmare, putem alege un model de cana cu o forma mai ciudata, care sa fie subiectul unei conversatii amuzante. Daca mai contine si un mesaj personalizat, atunci efectul va fi garantat.

In perioadele in care noile tehnologii, stresul si alte cauze interfereaza in mod constant cu performantele noastre, este important sa stim cum sa crestem productivitatea la locul de munca, cu scopul de a ne imbunatati viata profesionala.

Un birou bine organizat si personalizat in stilul nostru caracteristic ne va oferi motivarea de care avem nevoie pentru a ne depasi performantele, si in acelasi timp o stare de spirit mai buna si o relaxare la locul de munca.

{{clean}}
{{clean2}}
{{clean3}}

4 thoughts on “Sfaturi pentru amenajarea biroului pentru a fi mai productiv

  1. In era digitala in care traim, telefoanele mobile au devenit indispensabile pentru majoritatea oamenilor. Este impresionant cum aceste device-uri ne faciliteaza comunicarea, accesul la informatie si organizarea vietii cotidiene.

  2. Ma bucur sa vad ca producatorii continua sa inoveze si sa aduca pe piata dispozitive mobile tot mai performante. Este fascinant sa urmaresti evolutia tehnologica si sa fii martor la schimbarile rapide din aceasta industrie.

  3. Este impresionant sa vedem cat de mult s-au schimbat telefoanele mobile in ultimii ani. De la dimensiuni mici si functii limitate, acum avem smartphone-uri puternice, cu camere foto de inalta calitate si acces nelimitat la internet.

  4. Articolul de pe Mobileworld.ro este foarte interesant si informativ. Mi-a placut modul in care au fost prezentate cele mai noi tehnologii din domeniul mobile si cum acestea influenteaza viata de zi cu zi a oamenilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *